fbpx 6 mistere din aviație. Avioane dispărute fără urmă, zone misterioase.

6 mistere din aviație. Avioane dispărute fără urmă, zone misterioase.

0 1.660
Avion intarziat? Zbor anulat? >>Solicita acum despagubiri<< pentru zborul intarziat sau anulat. Poti avea dreptul pana la 600€.

În istoria recentă de 100 de ani de aviație, au existat numeroase momente misterioase. Avioane dispărute fără urmă cu tot cu pasageri sau chiar zone pline de mister în care se spune că au dispărut avioane și nave maritime.

Poveștile nesoluționate au atras numeroase întrebări în decursul anilor, din păcate fără răspuns până în prezent. Cu toate că în unele cazuri, s-au mai descoperit unele elemente și există explicații logice, ele tot rămân un mister în modul în care s-au întâmplat lucrurile.

Aduc în atenția voastră o scurtă compilație cu 6 mistere din aviație.

Zona Triunghiul Bermudelor – Triunghiul Diavolului

Cu toții cred că am auzit de Triunghiul Bermudelor, recunoscută și ca zona Triunghiul Diavolului. Poveștile spun că aici au avut loc cele mai ciudate dispariții de avioane, nave maritime, ba chiar au fost zărite și semne extraterestre.

Triunghiul Bermudelor, numit uneori Triunghiul Diavolului, este situat între Miami, Puerto Rico și Bermuda. Există multe povești și mistere despre această zonă, însă cea mai misterioasă dispariție a fost în cazul unui bombardier american. Acesta a dispărut cu 14 persoane la bord, la 5 decembrie 1945. Mai târziu în aceeași zi, BuNo 59225 a fost trimis să caute aeronava cu pricina. A doua aeronavă, care avea 13 persoane la bord, s-a pierdut într-o zonă a triunghiului Bermudelor și nu s-a mai întors niciodată. Vorbim de o dispariție dublă, în condiții similare.

D. B. Cooper, misteriosul deturnator al cerului

În 1971, D. B. Cooper, la fel de cunoscut ca Dan Cooper, a lăsat o amprentă înspăimântătoare în istoria aviației. În timpul zborului comercial din Portland, Oregon către Seattle, Washington DC, DB Cooper a deturnat un Boeing 727.

Nu numai că a reușit să obțină bani de răscumpărare de 200.000 de dolari și a eliberat toți pasagerii, dar a ordonat pilotului să zboare peste Mexic și s-a parașutat din aeronavă. Polițiștii și anchetatorii FBI nu l-au identificat niciodată pe D. B. Cooper.

După acest incident, în 1972, FAA a dat ordin să instaleze „Vanes Cooper” în toate Boeing 727, care bloca deschiderea ușilor.

„Mă bazez pe Dumnezeu”

În 1999, un Boeing 767-366ER EgyptAir, care opera zborul Los Angeles – Cairo, s-a dezintegrat în aer la altitudinea de 3000 metri. Asta după ce ajunsese la altitudinea de croaziera de 10 000 metri și avea o viteză aproape de limita superioară. 217 persoane și-au pierdut viața.

Înainte de tragicul eveniment, ofițerul de zbor, care se afla la manșa avionului, spunea în repetate rânduri „mă bazez pe Dumnezeu”. Încă nu s-a elucidat misterul dacă zborul 990 a fost tragedia sinucigașă sau complotul unei acțiuni teroriste.

Miserul zborului 522 operat de Helios Airways

În 2005, un zbor operat de Helios Airways cu Boeing 727, pe ruta Cipru – Cehia, a devenit cel mai mare accident aviatic din Grecia. Aeronava de pasageri a ieșit din culoarul de zbor, iar controlorii de trafic aerian din Grecia au încercat să contacteze echipajul zborului.

După 19 încercări de a contacta aeronava Boeing 727, au fost trimise 2 avioane de vânătoare F-16. Piloții din F-16 au observat că scaunul căpitanului era gol, copilotul era leșinat și măștile de oxigen atârnau de tavan. Toți pasagerii și echipajul de la bord erau morți. Zborul 522 Helios Airways a zburat pe pilot automat până când a rămas fără combustibil și s-a prăbușit într-o zonă de dealuri din Grecia. Anchetatorii nu și-au putut explica modul în care presiunea din cabină a ajuns la un nivel atât de mic, astfel toți ocupanții aeronavei leșinând.

Pierderea misterioasă a aeronavei Airbus A330-200 Air France

În 2009, zborul Air France 447, de la Rio de Janeiro la Paris, a dispărut în mijlocul Oceanului Atlantic. Aeronava Airbus A330-200 a dispărut cu 228 de persoane, pasageri și membrii echipajului.

A durat aproximativ șase ore oribile pentru ca Air France să admită că zborul 447 a dispărut deasupra Oceanului Atlantic. Misterul continuă după descoperirea epavei aeronavei pierdute.

Anchetatorii au aflat că pilotul automat Airbus A330-200 s-a dezactivat în ​​timp ce se zbura printr-o furtună. În 2012, anchetatorii au publicat raportul final al zborului Air France 447, explicând că tragedia a fost cauzată din cauza cristalelor de gheață din tuburile pitot, acestea ducând la dezactivarea pilonul automat. După mulți ani, încă presistă întrebarea de ce computerul de bord al modernului Airbus A330-200 nu a afișat niciun semnal de eroare înaintea dispariției.

Misterioasa dispariției a aeronavei Boeing 777-200ER, zborul MH370

Pe 12 martie 2014, aeronava Boeing 777-200ER (9M-MRO) Malaysia Airlines, care opera zborul MH370 Kuala Lumpur – Beijing, a dispărut de pe radare. Căutările și cercetările au continuat ani de zile, dar fără rezultate notabile.  Avionul avea la bord 239 de persoane (227 de pasageri, dintre care 2 copii şi 12 membrii ai echipajului)

Nici în ziua de azi nu se știe dacă a fost un accident, un act sinucigaș sau o deturnare teroristă. În urmă investigațiilor, au fost găsite mici rămășițe și bucăți de fuselaj, care se presupune că ar fi aparținut avionului Boeing 777-200ER. Putem spune că acesta este cel mai mare mister al aviației!

Dacă voi știți și alte mistere, vă rog să lăsați ideile într-un comentariu la aceasta postare!

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.