Un Boeing 787 Comlux a operat cel mai lung zbor non-stop din istoria aviației, de peste 20 de ore.

1 633

Pe 26 martie, la ora locală 12:57, zborul XAA4787 al Comlux, operat cu o aeronavă Boeing 787 (P4-787), a decolat de la aeroportul din Seul și a petrecut următoarele 20 de ore în aer înainte de a ateriza în Buenos Aires, Argentina, la 21:16, ora locală. Distranța parcursă a fost de 19.483 km.

Zborurile ultra-lungi sunt o problemă controversată. Orice zbor de peste 12 ore vine cu întrebări despre concentrarea pilotului și eventualele probleme de sănătate ale pasagerilor. Totuși, asta nu a împiedicat unele companii aeriene comerciale și private să depășească granițele a ceea ce înseamnă cu adevărat zboruri ultra-lungi.

CEO-ul Comlux, Andrea Zanetto, a confirmat că zborul a fost destinat clienților privați și nu a fost doar un test. El a menționat că la bord au fost șase pilotți care s-au aflat la manșa aeronavei prin rotație. De asemenea, în aeronavă s-a aflat și un inginer.

Transportul pasagerilor pe distanțe ultra-lungi este posibil, deși mulți pasageri preferă să facă escală.

Avionul care a operat această rută, un Boeing 787, în vârstă de șapte ani, care a intrat inițial în serviciul operațional în mai 2013. Avionul a fost utilizat de Aeromexico până când a fost reținut la sol și depozitat, în ianuarie 2021. Ulterior, în februarie 2021, aeronava a fost preluată de Comlux.

Sursa: FlightRadar24

Comlux este o companie aeriană charter de lux care oferă o gamă largă de aeronave, inclusiv Boeing 767, Boeing 777 și Boeing 787. Comlux facilitează călătoriile private pentru grupuri mari de oameni, inclusiv echipe sportive, familii regale, companii și guverne. În timp ce avioanele private deservesc de obicei doar câțiva pasageri, Comlux poate transporta zeci de pasageri cu ajutorul aeronavelor pe care le deține în flotă.

Qantas a folosit un Boeing Dreamliner cu 49 de pasageri pentru a zbura timp de 19 ore și 16 minute. Air Tahiti Nui a folosit, de asemenea, un Dreamliner pentru a zbura puțin sub 16 ore. În mod clar, transportul pasagerilor pe distanțe ultra-lungi este posibil, deși mulți pasageri preferă să facă o escală și să se destindă un pic între zboruri.

Restricțiile recente de călătorie au adăugat noi complicații pestru escale, deoarece acestea pot impune echipajului și pasagerilor să stea în carantină sau să nu părăsească deloc avionul. Odată ce restricțiile vor fi ridicate, traseul ultra-lung poate deveni destul de standard.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.