Singapore Airlines va alege Airbus A350-2000 sau Boeing 777-10X?

Tot mai multe companii aeriene au ales să pensioneze avioanele cu 4 motoare, modelele de tipul Boeing 747 și Airbus A340. Și nici Airbus A380-800 nu se mai bucură de atenție.

1 2.498

Astfel, companiile aeriene pun presiune pe marii producători de avioane să scoată modele mai eficiente, mai moderne, mai confortabile, dar încăpătoare și cu rază mare de zbor.

Modelele Boeing 777/ 787 și Airbus A350 câștigă tot mai mult teren, dar oare actualele modele acoperă cererea companiilor aeriene?

A350_XWB_Singapore_Airlines_paint_completed

Airbus A350-2000 sau Boeing 777-10X

Singapore Airlines are în plan să opereze cele mai lungi zboruri din lume, care vor lega Singapore de Los Angeles și New York. Pentru aceste zboruri, SIA a comandat 7 avioane de tipul A350-900ULR.

În prezent, flota Singapore Airlines este formată din avioane wide-body, care pot transporta între 253 și 441 pasageri. Sub culorile SIA, putem vedea avioane ca A330-300, A350-900, A380-800 și Boeing 777 (-200, -200ER, -300, -300ER).

Și Singapore Airlines nu se oprește aici. Citând 3 surse anonime din interiorul Singapore Airlines, CNN a scris despre intenția SIA de a alege un nou model de avion lung-curier. Va fi A350-2000 sau Boeing 777-10X? Se caută un avion lung-curier cu capacitatea minimă de 400 de locuri.

Momentan, aceste modele sunt doar pe hârtie. Într-o configurație cu 3 clase, A350-2000 ar putea transporta aproximativ 400 de pasageri, cu 40 mai mult față de A350-1000. Să fie acesta al 3-lea membru al familiei A350XWB (varianta A350-800 nu mai există în oferta Airbus)?

Iar Boeing pregătește noul triple seven, care va cuprinde modelele 777-8X, 777-9X și 777-10X. Vocile spun că noua generație de avioane 777 va intra în serviciul comercial la final de 2019.

British Airways și Cathay Pacific și-au arătat interesul pentru avioane mai încăpătoare și mai performante, totodată compatibile cu noile zboruri lung-curier.

Leave A Reply

Your email address will not be published.