Aeroportul din Oradea visează la multe rute internaționale. Cea mai sigură este Oradea – Torino cu Blue Air!

Pot spune că 2016 ne-a luat prin surprindere și a adus o avalanșă de rute noi din/spre Romania. Pe lângă marile aeroporturi din România, au început și cele mici să spere la noi rute internaționale. După o perioadă de repaus, timp în care majoritatea au fost modernizate cu fonduri europene, a sosit momentul adevărului.

Avion_Aeroport_Oradea

Începem cu Aeroportul Internaţional Oradea, internațional fără zboruri internaționale, deocamdată. Conform bihon.ro: „Vineri, Hotelul Lotus Therm din Băile Felix a găzduit întâlnirea preşedintelui Consiliului Judeţean Bihor, Cornel Popa şi a directorului Aeroportului Oradea, Gheorghe Pasc, cu operatorii aerieni interesaţi să conecteze Oradea cu destinaţii din întreaga lume„.

La întâlnire a participat și domnul Gheorghe Răcaru, director general Blue Air. În urma unor declarații făcute de dumnealui, reiese că Blue Air va opera minim 2 zboruri săptămânale pe ruta Torino – Oradea. Dacă se concretizează, aceasta ar urma să fie prima rută internațională operată de la aeroportul din Oradea. S-au și semnat actele, conform unor declarații făcute de oficialii de la Oradea.

Vești bune și frumoase, dar să ne temperăm elanul. Conform materialului video de mai sus, sunt și alți operatori interesați să zboare de la Oradea. Hmm, oare? Air Serbia ar fi interesată să lege Oradea de Belgrad. De la interes și până la confirmare va mai trece multă vreme. Oradenii doresc așa mult să zboare la Belgrad? Ar mai fi El Al, care oricum va opera zboruri charter între Oradea și Tel Aviv. Și s-a mai vehiculat numele Join! Airlines, un operator de care nu a auzit nimeni.

TAROM a lipsit de la întâlnire, fapt ce l-a deranjat pe domnul Cornel Popa, preşedintele Consiliului Judeţean Bihor: „Evenimentele pe care le-au provocat cu zborurile din Oradea din ultimul timp au făcut să dea înapoi în faţa invitaţiei noastre. Invocă tot felul de probleme, pentru că nu au, de fapt, aeronave. Este starea lor de jenă că nu sunt aici. Ar fi trebuit să fie prezenţi, dacă îi interesează să rămână pe piaţă”.

Și înainte de toate, să ne reamintim că este an electoral. Infrastructura aeriană va fi scoasă foarte mult în evidență, se vor anunța muuulte rute noi, poate unele vor fi și operate o vreme. Însă mă îndoiesc că toate vor fi și profitabile. La mijloc mai e vorba și de un ajutor de la stat!



Booking.com

S-ar putea sa-ti placa si Mai multe de la autor:

1 comentariu

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Translate »
Citește articolul precedent:
AIRBUS A310-325 (YR-LCA) TAROM
Flota TAROM, încotro?

De când am lansat acest proiect, adica de 4 ani, subiectele despre flota TAROM nu contenesc să apară, an de...

Închide