Accent Shop, un nou brand pentru sistemul de rezervări dedicat agenţiilor de turism

Accent Travel, una dintre cele mai importante agenții de turism din România, a lansat Accent Shop (www.accentshop.ro), un nou brand şi o nouă platformă B2B dedicate profesioniștilor din turism.

Particularitatea Accent Shop o reprezintă integrarea modului Travel Fusion cu acces la sistemul de rezervări al companiilor aeriene low cost, utilizatorii având astfel o varietate mai mare de opțiuni.

Noul brand este asociat sistemului avansat de rezervări (Travel Booking Systems), front office, ce integrează cei mai mari furnizori de servicii de călătorii de pe piață, oferind utilizatorilor accesul la servicii pentru zboruri, hoteluri, croaziere, închiriere mașini, asigurări și pachete turistice. Platforma integrează trei module: Avion, Hotels (peste 300.000 de hoteluri la nivel mondial, toate destinațiile într-un singur sistem, emitere vouchere în timp real etc.) și Pachete (locuri alocate pe litoral, în stațiunile balneo, montane și agroturistice, chartere, generare documente etc).

Începând cu luna iulie, platforma va functiona sub brand-ul Accent Shop, oferind în același timp și acces pe modulul Travel Fusion, agentiilor partenere Accent Travel.

”Accent Shop este un instrument dedicat agențiilor de turism. Prin intermediul platformei, acestea pot rezerva online toată gama de servicii turistice. Platforma de vânzări este locul unde căutările și rezervările se fac prin parteneri revânzători (B2B) – aceștia se pot autentifica, pot efectua căutări pe criteriile pe care și le stabilesc, pot administra rezervările etc.

Am investit peste 50.000 de euro în acest proiect, sumă care se adaugă celor aproximativ 500.000 de euro alocati în ultimii ani pentru investiții în tehnologie, motiv pentru care intenționăm să promovăm Accent Shop și pe piețele externe cu care avem deja contacte”, spune Lucian Boronea.

Accent Travel & Events a fost lansată în 1999 și este una dintre cele mai mari agenții de turism din România. Din 2009, agenția a fost afiliată Egencia, parte a Expedia, cel mai mare grup de turism de lume, cu vânzări de peste patru miliarde de dolari la nivel global. Pentru anul 2014, Accent Travel & Events a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro.

S-ar putea sa-ti placa si Mai multe de la autor:

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Translate »
Citește articolul precedent:
Blind Holiday, un nou concept de vacanţă

Pe 23 iulie 2015, Paralela 45 a lansat un nou produs turistic: Blind Holiday. Este un concept nou pe piața...

Închide